Thailand, Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kaan & Debbie Bulakeri - WaarBenJij.nu Thailand, Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kaan & Debbie Bulakeri - WaarBenJij.nu

Thailand, Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Kaan & Debbie

09 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

Sinds aankomst in Thailand hebben we niet meer geschreven. We vinden het echt fantastisch hier! Het eten is ontzettend lekker, de mensen zijn zo leuk, de natuur is weer prachtig. Wat een heerlijk land is dit!

Bangkok
We hebben ontzettend genoten van deze bruisende stad. We hebben heerlijk rondgewandeld en van alles bekeken. Veel mooie tempels, hoogtepunt wad toch Wat Pho. Prachtig tempelcomplex, waarin ook dé massage school van Thailand zit. Wij hebben hier onze eerst thai massage gehad. Die was echt erg goed! Een avond hebben we heerlijk in china town gegeten en de andere zijn we naar het business disctricg geweest en daar naar een skybar geweest. Het was wel erg benauwd in deze stad, maar we hebben echt heel erg genoten! Ook hier en daar wat ladyboys gezien, is een geaccepteerd fenomeen in Thailand. Op Khao San road (dé toeristische straat) werden ook allerlei insecten en gefrituurde schorpioenen verkocht. Ook hebben we de vrijdag ceremonie bijgewoond bij de tempel van de standing buddha, was ook bijzonder om mee te maken.