Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kaan & Debbie Bulakeri - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kaan & Debbie Bulakeri - WaarBenJij.nu

Singapore

Blijf op de hoogte en volg Kaan & Debbie

13 Februari 2016 | Singapore, Singapore

De volgende ochtend gaat de wekker weer om 05.45, we gaan naar Johor Bahru en daarna naar Singapore. Aangekomen in Johor nemen we een andere bus, waarmee we naar de douane van Maleisie gaan. De bus uit, een terminal in, door immigratie, naar een andere bus. Dan komen we bij de terminal van Singapore aan, bus uit, door de immigratie, volgende bus in... is een hele belevenis. We komen aan in een prima hostel, wel erg prijzig is Singapore vergeleken met de rest van onze trip.. het is niet anders. We wandelen door de verschillende wijken en komen uit bij marina bay, een fantastisch moderne plek. Het infinity hotel komt ver boven alles uit, de super trees in garden bay, het reuzenrad, de supermalls eromheen, erg modern en groots is alles hier, we kijken echt onze ogen uit.
De dag erna wandelen we door andere delen, door een groot park ook. Het valt ons op dat er nog zoveel natuur is in deze moderne stad, echt heel erg leuk. Het is weer erg warm en we zweten ons kapot, drinken veel water dan ook. Na het park komen we aan bij Clarke Quay, mooie wijk aan de Singapore river, naast Marina Bay. Alles ziet er heel netjes en mooi uit. Uiteindelijk belanden we in Chinatown, waar weer veel kleine spulletjes verkocht worden. Heerlijk om overal rond te kijken. Savonds gaan we met de metro naar garden bay weer en wandelen we rond marina bay, het is echt een heel gaaf gezicht. We kunnen niet geloven dat we afscheid gaan nemen van Azië. Wat een andere wereld, we hebben zoveel tegenstrijdigheden gezien, van super arm tot super rijk, kleurrijke mensen, veel pittig eten, fantastische natuur, van mistige bergen tot tropische stranden.. het is een fantastische reis geweest! Nu maken we ons klaar voor Australië, waar we ook echt super veel zin in hebben! Down under, here we come!!!!!!!

• 24 Februari 2016 - 09:07

Jeanette En Dave:

Hier hier hoera Kaan van harte gefeliciteerd met je verjaardag wij drinken er hier wel een borreltje op. Hartelijke groeten voor jou en Debbie van Dave en Jeanette