Thailand, Sukhothai - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Kaan & Debbie Bulakeri - WaarBenJij.nu Thailand, Sukhothai - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Kaan & Debbie Bulakeri - WaarBenJij.nu

Thailand, Sukhothai

Blijf op de hoogte en volg Kaan & Debbie

10 Januari 2016 | Thailand, Sukhothai

Na Bangkok gingen we met de bus naar Sukhothai, de eerste hoofdstad van Thailand. Het moderne stadje is heel rustig, waar we een leuke accommodatie hebben. Wel een avond een ontmoeting gehad met een kakkerlak in onze kamer, die we hebben we (geheel tegen boeddhistische principes) met een spray verlamd en afscheid van genomen.....

De oude stad Sukhothai was erg mooi. Hele oude buddhas, zonder al dat goud. Dat sprak ons toch veel meer aan. Lekker op de fiets hebben we rondgekeken en genoten van alle ruines.

In de avond hebben we weer een heerlijke Thai massage genomen. Deze was een stuk pijnlijker, i.v.m. spierpijn ook.. maar het is wel heel goed voor je!

Tevens genieteb we zo van het eten. Een rotee pannekoek met ei en banaan staat standaard op ons menu, zo ontzettend lekker. Verder ve pad thai en kaans favoriet: pad see ieuw (langere bredere rijst noedels). Stokjes blijven we ook eten, maar ook mais v d bbq. Ook rijst gerechten en curries zijn heeeeeeeeeeeerlijk!