Brisbane, Australia! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kaan & Debbie Bulakeri - WaarBenJij.nu Brisbane, Australia! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Kaan & Debbie Bulakeri - WaarBenJij.nu

Brisbane, Australia!

Blijf op de hoogte en volg Kaan & Debbie

17 Februari 2016 | Australië, Brisbane

Na een heerlijke vlucht met Emirates kwamen we aan in Brisbane. Ons Australische avontuur gaat beginnen! Afgelopen zomer tijdens de bruiloft van Candice en Teus in Zuid-Afrika hebben we Candice haar oom ontmoet die hier in Brisbane woont: "uncle Alan". Hij kwam ons ophalen van het vliegveld omdat we bij hem mogen logeren. We hebben een paar hele leuke dagen in Brisbane, ontdekken de stad, zwemmen in South Banks, doen een kleine boottocht, heel leuk allemaal. Het is wel ontzettend warm hier en de zon brandt echt extreem! We hebben ook een dag getourd naar Mt. Coot-tha, een plek met een fantastisch uitzicht over de hele stad. Brisbane is echt super groot! We zijn naar mount tamberine geweest en uiteindelijk naar Gold Coast. Wat een fantastische dag was dit ook weer! Ook hebben we best wat tijd doorgebracht in de winkel van Uncle Alan, waar we een beetje hielpen en met zijn customers gekletst hebben. Ook heel erg leuk.

A special thanks to Candice and Teus, because if it wasnt for them, we wouldnt have met Uncle Alan either, who has been so incredibly welcoming and kind to us here in Australia.