Angkor Wat - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Kaan & Debbie Bulakeri - WaarBenJij.nu Angkor Wat - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Kaan & Debbie Bulakeri - WaarBenJij.nu

Angkor Wat

Blijf op de hoogte en volg Kaan & Debbie

21 December 2015 | Cambodja, Khett Siem Reab

Eenmaal aangekomen in Phnom Penh konden we gelijk met de een andere bus naar Siem Reap. De busreis zou 5 uur duren (..........)
9 uur later waren we in Siem Reap. We vonden al snel een tuktuk chauffeur die ons de volgende dag wilde rondrijden dolr Angkor Wat. Angkor Wat is een heel oude tempel, met daarom heen nog heel veel oude tempels. Je kan er makkelijk 3 dagen doorbrengen, maar wij kozen voor 1. Het is populair om voor de zonsopkomst er al te zijn om zo van het uitzicht te genieten. Dit deden wij dus ook, hallo wekker om 04.30!

De zonsopkomst was erg prachtig! We hebben fantastische fotos gemaakt. Het was wel heel toeristisch, maar al gauw verspreidde de menigte zich over alle verschillende tempels. Het was erg warm maar het was erg bijzonder om dit allemaal te zien. We hebben heel veel fotos gemaakt. Helaas lukt het uploaden van de fotos op deze website niet zo goed.. dus die houden jullie te goed!!

Eenmaal terug in Siem reap regelden we onze busticket naar Laos voor de volgende dag. In de avond wandelden we langs een feestje.. we dachten een bruiloft.. maar dit bleek een groot verjaardagafeest te zijn. We moesten mee eten en mee feesten, wat heel erg gezellig was. Ook hebben we mee gedanst, in een cirkel loopt iedereen te dansen.. heel grappig!! Toen nog wat gewandeld daarna en toen naar bed, de wekker zou weer vroeg gaan, 05.30 want we gaan naar Laos!!!